Host family letter

Det är typ nästan klart! NÄSTAN, då är jag nästan klar med allt. Fattas verkligen bara referenser och medical report. Sen är jag done and done!
Nu måste jag ju bara tänka på om jag gör det här för min skull, eller för någon annans skull? Shit, jag är så jävla uppe i varv, har varit det sen jag började kolla igenom allt som har med au pair att göra. Jag bara är orolig för stället man ska hamna på, jag vill helst hamna på östkusten, det är lite närmre om det skulle hänga något hemma i Sverige eller på Island med släktingarna (God forbid).  Så typ helst, Florida då. Där är det varmt och sköönt året om, sen känner jag lite att det är meningslöst att åka om jag inte hamnar lite där det är varmt, kan jag lika gärna vara kvar i Sverige och bo hos mamma och pappa igen.

Nä, usch. Fan vad jag är ytlig! Jag ska ge alla familjer en ärligt chans, shit. Jag vill veta hur det kommer att se ut, när man typ blir kontaktad av familjen och allt sånt. Det måste vara jättespännande! Mmm ber till Gud att det blir på östkusten!



Dear God please give me a real nice host family on the east coast of America. Thank you, yours sincerely
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0