Still counting the steps

Ja, kollade min mail då. Hade fått ett från SI, så det var någon som jobbade där som hade gått igenom mitt ansökan. Ska tydligen ändra lite i mitt host family letter, mest flytta det lite hit och dit då. Men inte mer än så. Just nu så är den uppe i 1100 ord ca. Och jag är inte ens färdig. Oh the horror.
Sen var jag nog tvungen att göra om en bild så att man ser att det är min familj, alltså deras ansikten. Sen måste jag hitta bilder på barn som jag inte är släkt med. Ska fråga min BFF om att bilder. Hon har ju systemkamera och grejer, så det blir fina bilder.
Måste kanske fixa designen på den här bloggen, är så jävla tråkig att bara ha den så. Vit... I like color.



Nu ska jag pula på mitt letter så att det blir en mindre grej att göra till den här ansökan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0