Is this really what I want?

Häromdan fick jag ett ordentligt ryck (förvånad någon?), mycket p.g.a en person som jag endast kunde drömma om skulle påverka mig, om att göra en tid som Au Pair ev. i USA.
Jag har valt STS (om jag nu åker) har hört mycket gott om dem, dessutom en tjej jag fick prata med, Malin, ringde upp mig redan DAGEN EFTER. Grymt trevligaste personen jag pratat med när det koommer till sånt här.

Det är bara lite funderingar kring hela det här. Nu är det väl så för alla nyblivna/blivande Au Pairer. Min största fundering är pengar? PENGAR! PENGAR PENGAR! $$$$$$$$$$$$$ ELLER ££££££££££! Alla valutor är ju välkomna.

Jag har ett sånt pirr i magen att jag vet inte vad! Det är mycket som magen pirrar för, men det här är som ett kärlekspirr, ni vet det där jobbiga kärlekspirret som spökar en dag in och dag ut. Det finns där när du vaknar och det finns där när du vill somna. Grejen är bara den. JAG ÄR INTE KÄR!

Ja fy fan. Jag måste nog skriva ner det jag är orolig för, annars kommer det här inte att gå. Jag vill kunna vara ärlig, så jag funderar på om man ska vara anonym eller helt enkelt mänsklig och visa att det finns fler som jag..
Det är så mycket som snurrar i min skalle just nu, inte ens låten SNUURRAR I MIN SKALLE makes a fucking sense.

Nåja, här sitter jag Eva, 22 år och funderar på att bli Au Pair. Är det så att jag börjar bli gammal? Or is it this something up in here?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0