1, 2 step

Lite så känns det idag, lite 1,2 step. Så jävla mycket som ska hinnas, jag märkte det idag, mitt problem är bilderna med alla man ska ha med. Jag vill liksom lägga upp alla möjliga bilder, mest hittade jag gamla bilder från när jag var liten, ville inte lägga upp dom på facebook egentligen. Men nu gjorde jag det. Det här med facebook är så jävla stort, helt stört, man borde bara skita i det. Men det är skönt att hålla kontakten med alla, men det är ju lätt att man stalkar någon (alla gör det!), kollar in en viss persons profil fem milj ggr om dagen, lägger upp en status så att alla ska kunna kommentera, bilder. Det hela är bara en uppmärksamhetsgrej, sjukt är det i alla fall.

Anyways, jag är nääääästan färdig med min application på Au Pair in America, alltså det känns mkt roligare att fylla i än den via STS. Och mer seriöst, men man ska inte döma hunden efter håren som det så fint heter. Men vi får se. Har lagt upp pass, körkort och gymnasiebetyg. Brottsregistret tar tydligen dem på SI hand om. Men allt det där är fixat. Rätt bra jobbat på 8 timmar (senast som jag skrev såg jag).

Så har jag fixat videokameran med. Fan vad kul den verkar, blir lite sugen på att börja leka lite med den och klippa ihop massa roligt. Så skoj att ha senare i livet.. Shit jag skriver för mycket. Men det är snart klart (det mesta då) tror jag hinner bli klar med allt i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0